Home

Králíček Jojo Recenze

Recenze (754) Uživatelské recenze (739) Externí recenze (15) další . Uživatelské recenze Králíček Jojo je čirá filmová dokonalost na všech úrovních a složkách, neposlední v řadě také v castingu. Vedle skvostně vedeného Romana Griffina Davise a baby Nicka Frosta Archieho Yatese tu v každé své scéně září Sam. Králíček Jojo mu zkrátka nakonec malinko přerostl přes hlavu, je to však něco, co se u takhle výrazných autorských filmařských osobností stát může. Nemělo by, ale může. A pořád lepší, než kdybychom dostali studiem osekané válečné drama s prvky komedie natočené podle nějaké příručky pro producenty RECENZE: Králíček Jojo. Válečná komedie, při níž mrazí v zádech Králíček Jojo je asi desetiletý kluk, oddaný a náruživý stoupenec nacismu, jehož idolem a imaginárním kamarádem je Adolf Hitler, který ho jako poněkud přiblblá smyšlená postava provází dětstvím i filmem Recenze: Králíček Jojo - dětství mezi nacisty. 23. 1. 2020 - 9:00 Králíček Jojo vypadá na první pohled jako pohodová a vizuálně lahůdková zábava, ale za vší tou pohodou se schovává hodně temný, drsný a smutný film. A Waititi umí perfektně dávkovat rozpustilý humor a střídat ho se scénami, kdy člověka.

Králíček Jojo (2019) Recenze - Uživatelské ČSFD

Králíček Jojo je hořce vtipná satira, která se snaží poukázat na absurditu nacismu a totalitních ideologií obecně, což se jí daří tak nějak napůl.. Film má rozhodně mnoho vtipných momentů, ale většina z nich se nedá označit za satiru. Waititiho Adolf je velmi legrační, protože je Waititi dobrý komik. Jeho absurdně naivní chování navíc má své. Hlavním hrdinou americké komedie Králíček Jojo, odehrávající se ke konci druhé světové války (a natočené mimo jiné v Žatci), je desetiletý chlapec Johannes (Roman Griffin Davis), který je zapáleným obdivovatelem nacistů a za imaginárního kamaráda má Adolfa Hitlera (Taika Waititi, scenárista a režisér tohoto filmu).Jeho nadšení pro nacistickou ideologii však.

Králíček Jojo (2019) Recenze MovieZone

Králíček Jojo nakonec není ani tak drsný, jak by mohl, aby byl kdovíjak převratný ve svých myšlenkách. Vychází proto jako docela milá tragikomedie o smutných lidech a jejich osobních bolestech zarámovaný do extrémních kulis nejhoršího konfliktu moderní historie Jojo Rabbit, jak zní původní název, je jeden z těch snímků, u nichž vás libově nakazí již první trailer a na kinopremiéru jste natěšeni jako malé děti. Něco na tom bude, protože Králíček Jojo je film, jaký se nevidí každý den, dokonce ani každých pár let. Novozélandský rodák Taika Waititi, známý režisér třetího Thora a oblíbený tvůrce se upsal. Králíček Jojo Jojo Rabbit Jojo Rabbit Králiček Jojo Jojo Rabbit Jojo Rabbit Jojo Rabbit 78% Hodnocení a fanklub Komedie / Drama / Válečný . USA / Nový Zéland / Česko, 2019, 108 min Režie: Recenze (756) VÍCE. T2 . všechny recenze uživatel Recenze: Králíček Jojo. Vydáno dne 04.02.2020 (1626 přečtení) V České republice natáčený, na šest Oscarů nominovaný (včetně Nory Sopkové za Nejlepší výpravu a dekorace), trefně obsazený, nacisty i obecně totalitní režimy zesměšňující, a zároveň taky poučný, velice působivý a vtipný. Takový je nový film. Králíček Jojo by rozhodně neměl sloužit jako učebnice dějepisu pro dospívající mládež. Ta by měla informace o Hitlerově mládeži a holocaustu pobrat jinde. Můžeme ocenit odvahu, se kterou se Waititi vrhnul na toto téma, bohužel výsledku chybí dramatičnost a zajímavé poselství

RECENZE: Naprosto promarněná příležitost

RECENZE: Králíček Jojo

1. Králíček Jojo je snímek natočený v americko-novozélandsko-české koprodukci režisérem Taikou Waititi. Recenze Mirky Spáčilové: 80
  2. Novozélandský komik Taika Waititi cílí na Oscary. V satiře Králíček Jojo, natáčené v Žatci, s energickým humorem a diváckou vstřícností převypravuje, proč je ukrývaná Židovka lepší kamarádka než Adolf Hitler a jeho nablblá ideologie
  3. Diskuze k článku Králíček Jojo: Recenze Na jednu stranu Jojo tento týden startoval v kině, Na nože už nějaký čas hrají a nikdo Ti nezaručí, že je budou hrát i další týdny. Zas pokud jde celá parta a ty chceš jít s nimi, tak je to těžké. Film je nejlepší vidět v kině, ale pokud bys nestihl, tak oba filmy jsou.

Patreon: https://www.patreon.com/torenczKde mě můžete sledovat?Rozhovor: https://svetmarvel.cz/news/read/interview-s-torenemInstagram: https://www.instagram... Recenze: Králíček Jojo hopsá druhou světovou humorně a neotřele. Taika Waititi, jenž se snímkem Thor:Ragnarok postaral o nejzábavnější film Marvelu, přináší svůj unikátní humor a specifický rukopis do nacistického Německa. Veselohra o antisemitských fanaticích, kteří věří, že židé mají hadí jazyk a spí.

Králíček Jojo (Jojo Rabbit) - Recenze - 60%. Jan Varga — 20. ledna 2020 0 comment. Hlavním hrdinou americké komedie Králíček Jojo, odehrávající se ke konci druhé světové války (a natočené mimo jiné v Žatci), je desetiletý chlapec Johannes (Roman Griffin Davis), který je zapáleným obdivovatelem nacistů a za. Králíček Jojo je drama z roku 2019, spadající do žánrů drama, komedie, válečný, adaptace knižní, oscarový, retro a satira. V hlavních rolích Roman Griffin Davis, Thomasin McKenzie a Scarlett Johansson. Režie: Taika WaititiBýt v nacistické Třetí říši malým blonďatým klukem znamená poměrně dost.. Králíček Jojo (Jojo Rabbit) - Recenze - 60% Hlavním hrdinou americké komedie Králíček Jojo , odehrávající se ke konci druhé světové války (a natočené mimo jiné v Žatci), je desetiletý chlapec Johannes (Roman Griffin Davis), který je zapáleným obdivovatelem nacistů a za imaginárního kamaráda má Adolfa Hitlera. Režisér Thora: Ragnarok, Taika Waititi natočil vynikající snímek, ve kterém malý chlapec pomalu poznává, že nacistická propaganda možná tak docela neví, o če.. Recenze: Králíček Jojo aneb když se vaše dítě přátelí s Vůdcem. Odvážné, svérázné, okouzlující, šokující. Králíček Jojo vás zahřeje u srdce, ale klidně vám ho i zlomí. Kdo by si asi mohl troufnout natočit film o desetiletém chlapci, vyrůstajícím v Německu za 2. světové války, který obdivuje Adolfa Hitlera.

Recenze: Králíček Jojo - dětství mezi nacisty DOKINA

Recenze: Králíček Jojo [Jojo Rabbit] - 70% Blíží se konec druhé světové války a desetiletý Johannes (Roman Griffin Davis) se připravuje na branný víkend s Hitlerjugend. Je ale trochu nervózní, neboť - přestože jeho oddanost Vůdci nezná hranic - není dostatečně agresivní a není si jistý, jestli bude schopen zabít Rusa. Recenze: Nová černá komedie od režiséra Taiky Waititiho (Thor: Ragnarok) Králíček Jojo vypráví příběh osamělého německého chlapce jménem Johannes, který má šíleného imaginárního přítele Adolfa Hitlera. Už ve svých deseti letech miluje nacismus a chce se stát osobní stráží samotného Vůdce. Jeho pohled na svět se ale obrátí vzhůru nohama, když ve svém.

Recenze: Králíček Jojo - komedie s imaginárním kamarádem

Recenze: Králíček Jojo aneb když se vaše dítě přátelí s Vůdcem. Odvážné, svérázné, okouzlující, šokující. Králíček Jojo vás zahřeje u srdce, ale klidně vám ho i zlomí. Kdo by si asi mohl troufnout natočit film o desetiletém chlapci, vyrůstajícím v Německu za 2. světové války, který obdivuje Adolfa Hitlera. 1. 2020 6:00. Komedie Králíček Jojo je jeden z nejneobvyklejších filmů, které kdy byly nominovány na Oscara, tvrdí kritik Kamil Fila. Příběh přesvědčeného malého nacisty, který má imaginárního kamaráda v Adolfu Hitlerovi, ocení široké spektrum publika, domnívá se Fila. Nejroztomilejší Hitler v dějinách filmu

Hlavní strana > Kultura > Recenze. Filmová novinka Králíček Jojo: válečná satira s velkým srdcem. 20.01.2020 17:47 Recenze. Sdílejte: Facebook Twitter Email. Šéfové Disneyho se původně obávali, že film. Králíček Jojo: satirická komedie o indoktrinaci s imaginárním Adolfem Hitlerem [recenze filmu] Marek Čech 25. ledna 2020. TWEET SDÍLET. 29 Zobrazit galerii. Protinacistická satira, nominovaná na šest Oscarů, v níž režisér Taika Waititi poukazuje na absurdní charakter všech nebezpečných totalitních ideologií RECENZE: Králíček Jojo (režie: Taika Waititi, 2019) - MICHAL SCHMIDT Původem novozélandský režisér Taika Waititi se ve své tvorbě hojně věnuje satiře.Co děláme v temnotách (2014) bylo parodií vampýrských filmů, Hon na pačlověky (2016) o nesnesení nudou v přírodě moderním dítětem a nyní natočil dobovou komedii v kulisách druhé světové války

Recenze: Komedie Králíček Jojo je náladově roztříštěná

Oscarový kandidát Králíček Jojo učí malého nacistu, že v

Komedie Králíček Jojo je jeden z nejneobvyklejších snímků, které kdy byly nominovány na Oscara. Příběh malého nacisty, který má v Adolfu Hitlerovi imaginárního kamaráda, ocení široké spektrum publika Z ukázek to vypadá hodně divně - malý kluk si povídá v pokoji vyzdobeném plakátky SS s divným Hitlerem. Následně jede na tábor Hitlerjugend a učí se, jak odhalit Žida a jak hodit granátem. Píše se totiž rok 1945 a malý Johanes, přezdívaný Jojo, se chce stát plnohodnotným článkem ve fašistické válčící mašinérii Králíček Jojo tedy oproti Benigniho filmu vlídně nezmírňuje strašlivé dopady holokaustu, ale žertovně vykresluje osoby a představy, které za nimi stojí. Propagandistické fámy líčící Židy jako proradné démony se nadsazeně promítají do pohádkových malůvek poletujících rohatců z Jojovy rozpracované knížky Na filmu Králíček Jojo se podílelo mnoho Čechů v různých rolích a profesích. Jednou z nich byla také Nora Sopková, která byla jako set dekoratérka nominována na Oscara. Jak jste se dostala ke zmíněnému filmu? Byla jsem oslovena produkční společností Czech Anglo Production V americkém filmu Králiček Jojo (v originále Jojo Rabbit) vypráví novozélandský režisér Taika Waititi příběh z druhé světové války, jehož hlavním hrdinou je malý kluk Jojo, který má netradičního imaginárního kamaráda - Adolfa Hitlera.Premiéra filmu: 23. 1. 2020Režie: Taika WaititiHerecké obsazení: Roman Griffin Davis, Thomasin McKenzie, Taika Waititi, Sam.

Mayes C. Rubeová (Králíček Jojo - recenze) Mark Bridges (Joker) Jacqueline Durranová (Malé ženy - recenze) Arianne Phillipsová (Tenkrát v Hollywoodu - recenze) Nejlepší výprava a dekorace Bob Shaw a Regina Gravesová (Irčan) Ra Vincent a Nora Sopková (Králíček Jojo - recenze) Dennis Gassner a Lee Sandales (1917 Králíček Jojo (Jojo Rabbit) zaznamenal světovou premiéru již 18. 10. 2019. Od té doby stihl posbírat řadu nominací, z nichž nejvýraznější jsou pravděpodobně ty na Cenu Akademie, těch má snímek zatím šest. U nás si na antiválečnou podívanou můžete zajít od 23. 1. 2020 Mladý chlapec Johannes Jojo Betzler, člen Hitlerovy mládeže, sní o velké armádní kariéře. Mladickou nerozvážností a nadšením hltá všechnu propagandu a režimem schválenou literaturu. Ve válce přišel o otce a přátelé z oddílu mu nadávají, že je ustrašený jako králík (odtud název Jojo Rabbit, Králík Jojo)

RECENZE: Králíček Jojo je skutečný film! V kině se dá

Režie: Guy Ritchie | Recenze | Trailer. Králíček Jojo. Zdroj: Fox Searchlight Pictures. Králíček Jojo je úžasně natočeným a zahraným filmem, který bezesporu skýtá malebné záběry kamerou, ale i výborně napsané (a hlavně obsazené) postavy, kdy minimálně Scarlett Johansson by zasloužila svou nominaci na Oscara za. Králíček Jojo má laskavý příběh odehrávající se v kulisách jedné z největších tragédií v dějinách lidstva. Je zábavný a vtipný, i když z něj mrazí. A je příjemné sledovat Scarlett Johansson v jiné roli než Black Widow přestože vlastně hraje někoho, kdo by mohl být její babičkou - Recenze: Komedie Králíček Jojo je náladově roztříštěná anti-nacistická satira (22.01.2020 12:30 v Premiéry) - Kinopremiéry: Králíček Jojo prožívá extázi daleko od Reykjavíku (22.01.2020 07:30 v Kinopremiéry Recenze: Králíček Jojo hopsá druhou světovou humorně a neotřele. Adaptace, Celebrity, Drama, Filmy v kinech, Hollywood, Kino, KOMEDIE, Novinky, Recenze. Slavnostní zahájení letos spolu s producentem svého nového filmu Jojo Rabbit ozdobil novozélandský režisér Taika Waititi. V České republice v současno..

10. Králíček Jojo. Režie: Novozélandský režisér svérázných ujetých komedií Taika Waititi. Žánr: Válečné drama s kapkou komedie. Přijetí diváky a kritikou: Čeští diváci hodnotí 78 procenty, na IMDb získal snímek 7.9 bodů. Agregátor recenzí Rotten Tomatoes pak udává 80 % kladně vyznívajících článků Nejnovější filmový trailer k filmu Králíček Jojo / Jojo Rabbit (2019) právě na vaší obrazovce. Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami. Tato stránka používá cookies. rozumím. RECENZE Aktuální recenze Kinovýhled VIM. TRAILER Králíček Jojo se natáčel v České republice pod taktovkou české produkční společnosti Czech Anglo Productions po dobu 40 natáčecích dní v letech 2018 a 2019. Kromě pražských ateliérů a Středních Čech si ve filmu zahrála také města Žatec, Úštěk a Lenešice. Útrata štábu v České republice dosáhla 200 milionů. Tom Eagles (Králíček Jojo - recenze) Jeff Groth (Joker) Yang Jinmo (Parazit) Thelma Schoonmakerová (Irčan) HUDBA Alexandre Desplat (Malé ženye) Hildur Guðnadóttir (Joker) Randy Newman (Manželská historie) Thomas Newman (1917) John Williams (Star Wars: Vzestup Skywalkera

Králíček Jojo | Recenze | Taika Waititi jako Hitler? Zase

Trailer filmu Králíček Jojo, foto: Twentieth Century Fox Film Corporation Příběh pojednává o desetiletém chlapci Jojo, který je členem Hitlerjugend a oddaně věří nacistické ideologii. Má navíc imaginárního kamaráda, který tam pro něj vždycky je, když přijde pro Jojoa nějaká kritická situace Toto poutavé mistrovské dílo zkoumá otázky pravdy a lži a odhaluje ta nejtemnější zákoutí lidské duše. Kniha se stala literární inspirací pro film Králíček Jojo se Scarlett Johanssonovou v hlavní roli, který se natáčel i v České republice a do kin bude uveden 23. 1. 2020 Králíček Jojo: válečná satira s velkým srdcem 20.01. 17:47 Recenze Šéfové Disneyho se původně obávali, že film pokazí reputaci rodinného studia Holocaust, Drama. Taika Waititi. Roman Griffin Davis, Thomasin McKenzie, Scarlett Johansson, Taika Waititi, Sam Rockwell, Rebel Wilson, Alfie Allen. 72772. filmtoro.cz. imdb.com. boxofficemojo.com. Během druhé světové války zjistí osamělý německý chlapec, že jeho matka ukrývá na půdě židovskou dívku. Musí se proto postavit. Blu-ray, filmové recenze, recenze knih, počítačové hry a další..

Králíček Jojo (2019): neohrabaná válečná satira odvážného

Králíček Jojo (2019) ČSFD

Dokina.cz nabízí nejpřehlednější program kin na českém internetu. Programy kin sledujeme nejen v Praze a Brně, ale i v dalších městech, jako jsou Ostrava, Olomouc, Hradec Králové, České Budějovice, Plzeň a na mnoha dalších místech. Stejně tak vedle nejznámějších sítí Cinema City a Cinestar přinášíme i programy menších kin po celé České republice Králíček Jojo na 4K ULTRA HD Blu-ray obsahuje: Obraz: 16:9 1.85:1 Zvuk UHD: český Dolby Digital 5.1, anglický DTS-HD Master Audio 5.1, italský DTS 5.1, francouzský (Evropa) DTS 5.1, německý DTS 5.1, španělský (Kastilie) DTS 5.1, polský Dolby Digital 5.1 VO, španělský (Latinská Amerika) Dolby Digital 5. Gentlemani (The Gentlemen) - Recenze - 70%; Daria - Recenze - 20%; Malé ženy (Little Women) - Recenze - 80%; Příliš osobní známost - Recenze - 20%; Králíček Jojo (Jojo Rabbit) - Recenze - 60%; Richard Jewell - Recenze - 70%; Mizerové navždy (Bad Boys for Life) - Recenze - 60%; Nominace na Ceny Akademie. RECENZE: Králíček Jojo je skutečný film! V kině se dá pořád žasnout Jojo Rabbit, jak zní původní název, je jeden z těch snímků, u nichž vás libově nakazí již prvn Králíček Jojo. Jo. Publikováno 14. Březen, 2020 18. Jak píše autorka recenze na film v Roš chodeš - věstníku židovských náboženských obcí: Kdyby pro nic jiného, film stojí za to vidět kvůli lekcím, kdy Jojo konfrontuje své učebnicové definice Žida s konkrétní židovskou dívkou

Recenze: Králíček Jojo - FDb

Králíček Jojo překvapil, dokonce trochu šokoval, už prvním trailerem. Snímek samotný netratil nic z toho, co ukázky slibovaly, naopak toho nabízí mnohem víc. Jojo Betzler je desetiletý kluk, který žije v malém německém městečku někdy na konci druhé světové války, kdy se nacistický režim pomalu hroutí sám do sebe Hitler Adolf recenze film nacismus. Komedie Králíček Jojo je jeden z nejneobvyklejších snímků, které kdy byly nominovány na Oscara, tvrdí filmový kritik Kamil Fila. Příběh malého nacisty, který má v Adolfu Hitlerovi imaginárního kamaráda, ocení široké spektrum publika, domnívá se Fila Známý britský režisér Stephen Merchant se v roce 2019 nepustil jen do režírovaní válečného dramatu Králíček Jojo, ale rozhodl se mimo to ztvárnit příběh jedné z nejznámějších wrestlerek současnosti, Sarayy-Jade Bevis známé pod zápasnickým pseudonymem Page. Jaká byla cesta k úspěchu nejmladší šampionky WWE Divas v historii Králíček Jojo je jedním velkým podobenstvím i současné doby, kdy se mnozí dospělí chovají jako desetileté děti. Nejsem si tak docela jist, zda to bylo úmyslem tvůrců filmu, ale hlavní myšlenka Králíčka Jojo je aktuální i v dnešní době, protože nám ukazuje, jak snadné je zmanipulovat zejména dětskou duši nějakou. Taika Waititi opět potvrdil, že je právoplatně řazen mezi nejlepší hollywoodské režiséry současné doby. Ačkoliv z trailerů se může zdát, že Králíček Jojo je jedna velká bláznivá komedie, v kině budete vyvedeni z omylu. Snímek je spíše komediální drama, které silně podráždí i vaše slzní kanálky

SOUVISEJÍCÍ. Scarlett Johansson novém rozhovoru bránila Woodyho Allena! (novinka) Králíček Jojo (2019) (film) JOJO RABBIT: TRAILER 2 (trailer) Králíček Jojo / Jojo Rabbit: RECENZE (recenze Recenze, tipy a novinky ze stříbrného plátna. Nejnovější . Film Králíček Jojo (2019): Na nácky s humorem. Když Taika Waititi představil námět o nacistickém chlapci a imaginárním příteli, všichni věděli, že nás čeká dávka komických situací zakrslý králíček. Dobrý večer, chceme si pořídit zakrslýho králíčka, ale nevíme jakýho. Prosím jestli někdo nemáte zkušenosti. Nejdřív se nám líbil zakrslý beránek (první obrázek) paní za něj chce jen 250,- zdálo se mi to málo. Zajímá mě povaha, velikost atd. nebo druhý adept je teddy, cena je 900,-

Být v nacistické Třetí říši malým blonďatým klukem znamená poměrně dost přímočarou kariéru. Tedy aspoň na jejím začátku. Jedním z prvních kroků je členství v organizaci Hitlerjugend, čili v Hitlerově mládeži, což obnáší trochu vojenského drilu,.. ZRUŠENO | Králíček Jojo 0+ (Jojo Rabbit), Taika Waititi, USA, NZ, CZ 2019, anglicky / české titulky, 108 min Hodnocení a recenze. ČSFD; IMDB; Koupíte v Terryho ponožkách. Kniha 1990 Kč Plakát 950 Kč Plakát 250 Kč Plakát 950 Kč Dnes; Program. Novozélandský režisér Taika Waititi (Hon na pačlověky, Thor: Ragnarok) si pro natáčení exteriérů filmu Králíček Jojo vybral česká města Žatec a Úštěk. Interiérové scény pak vznikly v barrandovských ateliérech. Králíček Jojo(Jojo Rabbit) Premiéra: 23. 1. 2020. Twentieth Century Fox. ČR, Nový Zéland, 201 Film Králíček Jojo bude v žateckém kině uveden ještě v měsíci březnu - 6. 3. od 17:30 hodin. recenze na idnes.cz. recenze na lidovky.cz. Navigace pro příspěvek. Previous Post Jirka Červený třetí v okresním kole. Next Post Přelet nad kukaččím hnízdem v Městském divadle v Žatci Manželská historie, nebo Králíček Jojo... . Lamarr | 2021-07-31 20:17:15 | 0 0 Adamkeaton co to tu potis za hluposti. Nikomu nic nestuplo nikam. To studio moze byt rado ze ti herci tam chcu hrat, keby nechceli mozu ist s celym MCU a miliardami co na tom tazia rovno do riti. Nemyslim si ze Black Widow je dobry film Scarlet nie je podla mna.

Oscars 2020: Joker má 11 nominací; Irčan, Parazit nebo

Králíček Jojo / Jojo Rabbit: RECENZE - Moviefan

1. Králíček Jojo (2019): neohrabaná válečná satira odvážného novozélandského režiséra Taiky Waititiho Filmové recenze Novozélandský režisér, herec a scénárista Taika Waititi představuje svůj nový rebelský snímek
  2. Tag: Králíček Jojo. Články ; Filmy (0) Osoby (0) Videa (0) Novinky. 10 nejgooglovanějších filmů a herců roku 2020. Recenze filmů 5. Recenze: Thunder Force. 8. Recenze: The Falcon and The Winter Soldier v 1. epizodě přináší skvělou Marvel zábavu. 6..
  3. Králíček Jojo - chlapec a jeho Hitler Marek Koutesh • 24.1.2020 Komedií z doby druhé světové války do kin moc nevstupuje a jen málo z nich se odehrává v samotné třetí říši

auteur jojo-rabbit jude-law mandalorian new-pope taika-waititi thor A o co se bude jednat? Taika Waititi, čerstvý držitel Oscara za nejlepší adaptovaný scénář k filmu Králíček Jojo, chystá pro Showtime satirickou minisérii s názvem The Auteur Manželská historie, Maják) a recenze (např. Králíček Jojo, V síti, Modelář, 1917). Z knih je reflektována např. publikace Audiovizuální propaganda kolem nás i v nás (Pavel Aujezdský). Publikujeme i materiály k připravovanému animovanému filmu Myši patří do nebe Denisy Grimmové a Jana Bubeníčka Z ceny za nejlepší adaptovaný scénář se radoval novozélanďan Taika Waititi s filmem Králíček Jojo. Příběh čtyř sester na pozadí americké občanské války, Malé ženy, měl podle americké filmové akademie v loňském roce nejlepší kostýmy. Naopak nejlepší masky mělo životopisné drama Bombshell Literární inspirace filmu Králíček Jojo. Hluboký a zneklidňující příběh o lásce, která dokáže ničit. Johannes, nadšený a zanícený člen Hitlerovy mládeže, žije ve velkém domě ve Vídni. Jednoho dne zjistí, že jeho rodiče ukrývají za falešnou zdí židovskou dívku jménem Elsa. Johannes je upřímně otřesen Kino: Králíček JoJo. Být v nacistické Třetí říši malým blonďatým klukem znamená poměrně přímočarou kariéru... Středa 17.6. v 19 hod., 100 Kč